Där for humöret!

Gick i skolan 8.50-14.30. Helt okej dag!

Efter skolan åkte ja ner på stan o träffade Alex. Vi åt, o sen kollade vi film :) <3
Sen åkte hon, o sen fick jag ett trevligt, men ändå inte så trevligt samtal. Den som ringde va ju väldigt trevlig såklart <3 Men samtalet var mindre roligt. Är lite..ja vet inte. Chockad. Förvirrad.
Vi får hoppas det löser sig. Annars blir jag väldigt lessen faktist :s

Nå. Jag var o spelade lektion på musikinstitutet ikväll. Det gick inge bra. Eller mestadels gick det dåligt.
Nåja, nya tag till nästa vecka.

Men just nu är humöret bara, blää. I botten.

Tror ja tänker fara ut o springa. Fast jag inte riktigt får. Men tänker nog ändå.. Få rensa tankarna, o alla funderingar hit o dit.

Ja säger bara, vill ni ha problem, så kom till mig. Jag fixar dom tydligen väldigt lätt :p
Alltid är det nånting..

Nåja, ska se om ja får nån ordning på den här långa jäkla uppgiften vi har fått till nätstudie. O hur fasiken funkar det här jäkla programmet vi ska skicka allt på??
Älskar att jag är så teknisk...

Puss o kram



Miss you
<3

(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0