Bjärström

Är hemma hos mamma o pappa nu :)

Jag var med ut med hästarna, behövde lite frisk luft. Jag åkte kälke med mamma och Basil.
En riktigt rolig, och minst sagt, händelserik tur! ;) hihi det håller vi för oss själva ;)

Har fått god mat nu, så är mätt och belåten :)
Har spelat lite piano och gitarr, tog en powernap, o nu tänker ja spela lite till.
Sen åker ja nog till stan igen. Vet inte om ja ska kolla melodifestivalen ikväll. Är inte riktigt några lockande artister.

Imorgon ska ja tillbaka till Bjärström, o hjälpa Wilma med hästarna. För mamma är borta.

Men nu ska ja spela lite, o leta fram lite noter. Är så på gång nu! Har så mycket jag vill, o få fram! Så jag hoppas det kör igång snart! ;) hihi

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0