Andra skoldagen

Den överlevde jag också! ;)
Gick 8.50-14.35. Helt konstiga tider har vi :p
Typ imorgon går vi 08.50-15.15.
Känns som långa dagar, nu när vi bara sitter. Jag som e van o springa på hela dagarna.
Nå, det blir nog bra det här :)

Skulle till AMS, men dom hade ju stängt så klart. Banna om ja inte får mitt studiestöd den här månaden. Då blir jag liiite lessen i ögat kan jag säga.

Ikväll har jag två pass! Först Zumba, och sen boxercise :) 19-20 är zumban, och 20-21 är boxercisen.
Naajs! :D
Fast..Min förkylning känns typ..inte så jätte bra. Men men.
Som sagt, jag ska ligga helt däckad för att jag ska hålla mig lugn :p hehe
Ja vet, jag får skylla mig själv.

Ska försöka äta lite nu, sen fixa alla papper i pärmen, o sen ladda för dubbelträning! :D

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0