Älskade värme! <3

Jag bor helt enkelt på fel breddgrader!
Har klurat lite på det här nu, så vi får se vad det blir av det här i framtiden ;) hehe
Har legat vid poolen lääänge idag. När j gick upp till rummet en sväng idag, så visa det +35 på balkongen ;) I LIIIKE!
Dock svider det lite på ryggen :p Som sagt, det är allt eller inget som gäller med mig ;)
Nu ligger Ellen i badkaret. Sen ska ja hoppa i duschen, så ska vi ner o kolla på stranden. Sen blir det lite mat, o sen kanske vi ska å kolla på nå uteställe :) Naajs!
Nå nu ska ja hoppa i duschen. O sen skicka in min uppgift till skolan :p hehe
Puss o kram
Arlanda nångång under natten
Jag vet inte rikttigt va ja gör :p
Från balkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0