Äckligt väder

Men fyfan hörrni vilket väder! Storm och äckligt mycket snö! :s När ska den här snön försvinna? :(
Kanske till Maj, Juni?? Blä!

Musikalen var helt underbar! Gud va duktiga alla barn var! Åk o kolla den om ni har möjlighet! Jag vart helt tagen. 3 dagar framåt kl 19 i Finströms kyrka.

Nu e ja hemma. Håller på å försöker plocka lite. Men det finns så mycket annat roligt. Typ.. datorn :p haha
Men inge bra på tvn, som vanligt..

Å hungrig är jag. Men orkar inte laga nått ^^

Imorgon är vi lediga från skolan! Skönt!
Men kl 9 ska jag o klippa mig -.- nå, jag kommer igång då, o kommer hinna med mycket! Efter klippningen ska jag o träna. Måste komma igång o träna axeln igen. Annars kommer den inte hålla länge till...
Sen , om vädret är bättre, så tänker jag åka hem o rida.
På kvällen är det fiol. Eller jag ska inte spela imorgon. Men det är fiolhelg iaf.

Nåja, nu tror jag ja tänker bädda ner mig i soffan ;)

Puss o kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0