Vad har hänt

Tjaa.. Inte så mycket skulle jag väl påstå. Kan inte sova på nätterna, var ut en sväng igår, först mat med Kaisa och Maria, och sen for jag och Maria vidare. Trevligt! ;)
Idag ha både Cherokee och Rocky varit tokiga. Cherokee stod bara på två ben när Wilma skulle försöka gå några steg, och Rocky bara bockade när jag for ut o red :p Speciellt i galoppen, håhå! Har alltså fixat allt åt Rocky idag+motionen, och fixat stallet hemma, och kollade hur Ch var. Han är inte helt 100. Så vi har inte ridit nu :/ Jäkla skit! Blir så trött när dom inte ska få va helt friska. 
Han blir förretsen 20 år på söndag :) Världens finaste kille! <3
Nu är jag hemma, väntar på att Maria ska sluta, och sen blir det gymmet. Är inte så taggad. Helt färdig. Sov mellan 12 och 2 idag. Kan man inte sova på nätterna, så till slut sover jag på dagarna istället. Tur att jag inte ska upp så jätte tidigt imorgon.
Men gissa vem som är HELT ledig imorgon då?! :D:D Woho! Kanske man drar en riktiger en, och hälsar på Sten ;) hehe sen jobbar jag nyårsafton.
Vi får sii :) Kommer över lite folk imorgon iaf :) Trevligt!
Nu ska ja ta o få nå mat i mig, och sen tror jag ja tar en promenad i väntan på att Maria slutar.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Eva

glad ryttare och glad häst, fina :D

2011-12-31 @ 11:51:00
URL: http://evahagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0