Tröttare än tröttast

Kul, fick inte sova inatt igen... Var upp o vankade vid 3 sen. Då vart jag så irriterad. Fick sova sen halv 4-4 nånting. O vaknade kl 10. Nu är jag trött... Fan va irriterande. Börjar bli trött på det här nu. När ska det vända?? Inge kul o känna o må så här...
Ska på praktik 15-20. Är inge pepp på det.. Är inte pepp på nånting just nu. Får se om ja drar till gymmet ikväll. Får se. Knappast. Kanske en promenad skulle vara något?
Ihelgen, eller torsdag hoppas jag det händer något roligt iaf. Så jag har NÅNTING o se framemot! Det ska alltså hända något, men vet inte vilken dag. Det är något jag längtar efter hela tiden!
Nu ska ja duscha, o sen få hjärtklappningen o lugna ner sig. Sen dra iväg på praktik. Ska mejla min lärare också.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0