Slut på helg

Hallå, vart tog helgen vägen?? Den har ju liksom inte börjat ännu?? Tusan..
Blev ingen praktik igår. Jag var totalt färdig. Vaknade klockan 3. For efter Wilma VIola, kollade film med Maria, och sen sov jag en stund, o sen var det iväg på jobb. JObbade 20.30-04.30.
Tjänade förresten 85e i bensinpengar också ;) Najs!
Direkt när jag vaknade åkte jag till Finströms kyrka o övade inför annandag jul. Gick nog helt bra! :)
Fick middag sen hos mamma o pappa.
Nu e ja i stan igen. Har ont i magen, o hjärtklappning, o känner mig stressad :s Varför??
Jäkla skit..
Imorgon är det praktik 8-17. Sjukt långa dagar har jag ibland :s Sen är det AS möte kl 19, och efter det blir det gymmet. Sen lovar jag att det är nattinatti!
Tisdag får jag sovmorgon! Skönt! Dock ska jag nånstans 10.30. Men sovmorgon ändå :)
Nu ska jag duscha, sen slå fast ögonen. Ser hemsk ut. Ser ut som ja inte sovit på en vecka. Duktigt mörka ringar under ögonen, sniiiggt..
Puss o kram

Håret ha växt lite granna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0