Skönt med helg. Eller?

Nja, är ingen ordning i mitt liv om det är helg eller inte.
Låg och myste med finaste hunden hela morgonen. Skulle bara vila ögonen från kl 10, o vakna sen 12. Ojdå. Lite trött, jo.
Sen har jag fixat stallet, varit ut med hunden, såga träd. Det hade fallit ett träd från hagen, över tråden, över vägen breve oss, och ini skogen. Nå, eftersom jag var ensam i huset, o mamma o pappa kommer hem först imorgon kväll, så var det bara o ta motorsågen o börja såga. Tog fram min manliga sida, igen ;) Det där med o såga, hugga, byta däck. Sånt kan jag bra göra själv :) Finns dom av mina kompisar, har knappt hållit i en yxa, o aldrig bytt ett däck. Hallå liksom, om man får punktering då?? Hur klarar man sig då? Ringer mamma eller pappa kanske :p
Har varit och övat fiol med Elina. Kollade låtar vi ska spela på annandagen i kyrkan. Sen åkte jag efter Wilma och Viola till Jomala kyrka. O nu är jag hemma. Ska försöka äta något, o sen hoppa i duschen, o sen på jobb, 21.30-04.30. Sen ska jag på praktik kl 12 imorgon. Hoppas jag kommer upp. Sen ska ja direkt o skjutsa Wilma o Viola till stan. O sen är det jobb igen..
What a life..
Måste fixa nu.
Puss o kram
Värme tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0