Rida x2

Va hände med mitt förra inlägg? Haha skulle ju inte sluta där :p Tror jag somnade bort lite :p Ups. Lite trött..
Steg ju upp just efter 9, och for till gymmet med Maria. Träningsvärk, och skittrött. Men det gick bra :) Det är det där att komma iväg. Sen går det bra!
Va o kollade till museumet där vi ska spela imorgon. Nu har jag nog allt under kontroll :) Tror jag.. Men eftersom det är jag som leder spelningen...så måste jag presentera allt?? I hope not... Men antagligen.
Kl 18 imorgon alltså! :)
Har varit och skötit om Rocky också. Vi for ut på en ridtur. Nååån hade överskottsenergi :p haha satt bara o skrattade, och försökte hålla han nere på jorden, vilket inte va helt lätt. Hihi lilla skrutten! Mockade, fixade maten och vattnet. Imorgon samma procedur :) Fast inte rida. Det hinner jag nog inte.
Sen åkte jag till Bström o for ut med Cherokee, Basil och Wilma. O den där dumma hunden på släp. Fick DRA han genom skogen. Jäkla lata hundskrälle. Och det där med o gå på andra sidan trädet än jag och hästen gick?? Suck :p Nå väl framme vid banan, så upptäcker vi att största delen av banan är...hård. Great. Än en gång, JÄKLA SKITÅRSTID!!!! Cherokee är jätte öm i hovarna nu :s Vet inte vad det är. Hoppas Kjell kommer imorgon. Han vill inte alls gå på hårt underlag. Så det lilla vi red, så gick det nog bra :) O Basil va pigg, Wilma longerade han lite.
Sen fixade jag middag hos mams o paps. O spelade lite piano.
Nu tror jag jag ska ta en powernap. Först en dusch. För sen är det jobb 23-04.30. Och imorgon ska jag vara i kyrkan kl 13 för att öva med Elina och kantorn :) Namnam ;) hehe o sen har vi spelning på kvällen då. O så ska jag mocka åt Rocky innan det. Där for den dagen också!
Igår fyllde bästaste Alex år! <3 :)
Och idag fyller finaste Maria! :) <3
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0