Problem

Som vanligt. Strul med praktiken igen. Snark. Nå, förr eller senare får jag väl flytta ställe.
Fick iaf jätte bra betyg idag av min handledare :) Min lärare såg lite förvånad ut tycker jag... :p Tror inte jag är någon favorit direkt :p Jag är jätte nöjd över dom orden jag fick! Tack! Jag gör mitt bästa!
Slutade redan kl 14 idag. Skönt! För ja va jäääätte trött imorse!! Helt sjukt trött. Vaknade på soffan.
Sen for jag med en medlem till marknaden en sväng på torget, och sen hem o rida.
Men det va förbanna STENhårt överallt! JÄkla skitårstid! Kan vi inte bara hoppa över den här äckliga, mörka, hemska årstid??! Gick inte o rida alls ju. Jo jag är bitter! Tänkte ta nästa flyg till Sri Lanka eller nå liknande.
Är hemma nu i stan igen. Ska försöka laga lite mat, o sen vila. Är bussigt trött. Sen blir det gym, med Maria hoppas jag :)
Sen vila lite till, och sen jobb på arken 23-04.30. Jag, och 3 karlar på jobb.. Hmm... Ja lär överleva ;)
Ska se om ja får nå ätbart nu.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0