O Skalman han e tlöööööött

Jäkla Bamsesång... :p
Jobbade som sagt inatt. Var en...rolig natt :p Va ju folk ute! Tur att jag fick jobba med mina favoriter :)
O när man vaknade imorse, så fick man frukost på sängen! Vilken lyx! :D Men fy bubblan va trött jag var.
ÅKte sen ner på stan med Maria o kollade läget. Och till Tillfället.
Sen åkte jag till Hammarland och fixade med Kaisas Vento :) Hoppas jag fick godkänt ;)
Vidare till Bjärström o prata lite med mamma, o sen for vi till ridhuset. Och så har vi hämtat hem Basil. Så nu är han hemma igen! Cherokee och Basil fick komma med till ridhuset. Mamma longerade Basil, och jag och Wilma red Cherokee. Hoppade lite, och det gick...bra! :) Finaste killen! <3
Är i stan nu igen. Ska hänga tvätt, duscha, fixa lite, o sen sooova.
Trodde jag hade sovmorgon imorgon. För har praktik 15-20. Meeen, sen kom jag på att det är 7e imorgon, och då ska jag till dagiset och öva inför julfesten, 9.30. Så liite sovmorgon iaf.
Får se sen va ja gör däremellan. Ska gymma med Maria efter praktiken. 
Måste lugna ner mig med vikterna för armar och axlar :p Blir löpning och rygg och mage imorgon!
Nä, ska sätta igång nu så jag får sova sen -.-
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0