Monsterpass

Jisses vilka monsterpass det kommer bli den närmsta veckan. Skulle jag inte säga nej till söndagen, skulle jag jobba 29 timmar på raken, med sömn mellan 05-08 på morgonen. O nä, jag vet nu att jag inte är någon superkvinna... Tyvärr.. Men det blir långa dagar... Jag jobbar ju som sagt alla helger + lite till på arken.
Men praktik 12-20, jobb 20.30-04.30, praktik 9-17. Hmm.. Nä.. Sen en lååång vecka framför mig. Man måste veta när det håller på å tar stopp. Jag håller på å repar mig nu, så jag ska inte måsta börja om igen... Fast jag egentligen inte vill säga nej...
Förresten så har jag ju sagt att jag ska komma o spela på dagisets julfest på torsdag. Så vi ska öva på onsdag. Sen ska jag leda spelningen på levande julkalendern med Alandia Strings. Kanske spela lite fiol på lucia. Jobba alla helger+ 21 dec, 23 dec, 25 dec. Spela konsert i Finströms kyrka 26 dec.
Kan inte påstå att jag inte har något att göra i december. But I like it! :) Bara roliga saker ju! 
Sen ska man ju hinna träna, rida, umgås..
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Puss, tihi

2011-12-05 @ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0