Kul i jul

Nä inte vet jag om jag har något roligt o intressant att skriva idag. Är väldigt trött, som vanligt. Eftersom jag inte sovit tillräckligt många timmar. Igen.. Suck. Men en eller två timmar mer än förra natten.

Varit på praktik 8-17 idag. Går bättre o bättre :)
Imorgon kommer läraren dit. Det blir som det blir. Satsar som sagt inte på högsta betyg. Min handledare tycker det inte är rättvist mot mig det här. O det är det ju inte heller. Alla andra har ju varit 5 veckor på ett o samma ställe. Ja har varit nåra dar här o där. Men som sagt. Bara det är godkänt.
Imorgon kommer världens bästa, räddande ängel Kaisa hit o skor våra troll! <3 Kl 10 är hon här, sen tänker jag nog fara ut med min älskling, o sen har jag praktik 15-20. Sen blir det gymmet. För ikväll blev det inget. Somnade sittandes i soffan. Bra där..
Var o träffade Jennifer och Therese en sväng ikväll :) Trevligt!!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0