Julens tid är här

Har dock ingen julkänsla, tråkigt...
Julafton var mysigt. Blev lite annorlunda julafton för oss. Men det gick bra dt me. Alla var samlade, och var friska. Så bra som man kan iaf. Tidig middag, och tidigt öppnade klappar. Men det gick bra det me :)
Vet inte om jag tänker skriva vad jag fick i julklapp. Kanske gör det en annan dag.
Sen for jag och min favorit Andreas i vår julkyrka. Så mysigt! Sen vår årliga runda ;) Fasiken va jag saknat han!
Hemma just efter 1, och sov sen som en stock.
Igår tog jag, mamma, pappa, Wilma, Basil och Lisa en långpromenad. Riktigt skönt! Åt lite julmat, och sen åkte jag o Rasmus till stan. Plockade upp Maria. JUst det, tog ett vaaarmt bad innan vi åkte till stan. Så skönt :)
Städade lite när ja kom till stan, och sen blev det myyys ;)
Sen blev det jobb 20-05. En riktig skitkväll... Det var ju bra med folk, och vi sålde slut alla biljetter. Menmen... Blir väl bättre nästa gång.
Snart ska jag åka till Finströms kyrka. Ska öva inför konserten ikväll. Har konsert i Finströms kyrka kl 19. Vi i södra Finströms spelmanslag. Känner mig inte riktigt på G. Än. Men blir väl förhoppningsvis :)
Sen ikväll tänker jag inte göra mycket. Kanske blir bara mys och ta det lugnt. Skulle borda träna. Men känner att jag har ont i mina vader idag. Inte så konstigt! För endel krokar är HÖGT upp i garderoben, så måste använda pall. Och dom där ALLA raderna var SMOCKfulla igår, så det blev o stiga upp o ner ett X antal gånger igår -.- Lovely! Jaah, lite gratis träning! ;)
Nej hörrni nu måste jag fixa mig!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0