Jobbjobbjobb

En vanlig helg alltså, bestående av jobb. En helt okej helg ändå. Men kändes som ja vaknade med världens krappola o lördags morse. My god! Kände mig så jäkla sliten. Stora svarta påsar under ögonen. Jisses. Vacker som en sommardag! :)
Har haft sovsällskap hela helgen också. Vem det är får ni fundera på ;) haha svårt o gissa...
Ikväll har jag haft kvalitetstid med Kaisa <3 Mycket trevligt! Film och mys.
Imorgon blir det lång dag. Först praktik på Pelaren 8-14. Sen till Bström o rida Cherokee. Till gymmet med Maria, och sen blir det jobb på arken 23-04.30. Lååång dag. Men sen är jag ledig på tisdag. Skönt!!
Imorgon kommer min lärare till Pelaren också. Är troligen sista dagen där :/ Nå, det blir nog bra.
Måste nog försöka sova nu. Är trött, men inte så trött... Blir tungt imorgon annars.. Får se om ja orkar flytta mig till sängen. Tror inte...
Sov gott alla!
Natti!
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0