Ingen rubrik

Jaa.. Va ska jag skriva..
Går väl helt ok på praktiken. Men är inte den ultimata platsen, på så kort tid. Kommer inte va klar o göra ET efter dom här få dagarna. Men vet ni, det får bli som det blir. Får göra det bästa av situationen bara.
Och jag som aldrig jobbat med utvecklingsstörda, har ju noll koll. Menmen.. Det blir va det blir! Har inte höga krav när det gäller skolan.

Annars då. Tjaa.. Inte vet jag. Är full fart hela tiden. Var till gymmet med Maria ikväll, och körde ett HIT pass. Va första gången. Det va tungt! O dålig musik... Bra träning, men inte så "peppande". Ska testa med nån annan instruktör.
Nu är det träningsfri helg! Skönt!

Imorgon är jag ledig från praktiken. Skönt! Jag har hela huset i Bström o ha hand om, o alla djuren, och min syster. Sen ska ja öva med Elina, skjutsa syster, o sen nattjobb 21.30-04.30.

Är lite trött faktiskt. Hade lite svårt o hålla ögonen öppna idag. Ska bli skönt med sovmorgon imorgon.

Ska ta o se om ja har nånstans o sova inatt. Just det, jag är i Bjärström nu. Så slipper dom skjutsa hunden hit o dit, o ja behöver inte stressa hit.¨

Ska försöka sova nu. O börja läsa boken jag lånat av Miina. Kanske man får nån ordning på sig själv...

Puss o kram


Ibland funkar det bara inte..
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0