Hit och dit

Vaknade efter allt för få timmars sömn. Skjutsade hem lite fyllon igår.
Åkte ut efter Elina, och så for vi till Finströms kyrka, och övade med J-A :) Gick riktigt bra! Övade nästan 2 timmar, o sen for ja via Bström. Åkte vidare till Djurvik och mockade och Rocky gulle :) O gav han en puss!
Vidare till stan, bytte om, for via mormor o morfar o kopierade noter, och åkte till museumet. Stor uppslutning idag! Det glädje mig! :) Bara två som inte kom! Som hade meddelat. Vi spelade igenom, och sen körde vi vårt program för en helt okej stor publik. Och det gick jätte bra!! Lät jätte fint! Tack alla! :)
Sen att man fick höra att föreningen inte skulle klara sig utan mig, och att jag gör ett fantastiskt jobb, värmde otroligt! <3 Det gör att man blir mera peppad, och verkligen vill, o vill bli bättre. Tack, jag gör mitt bästa! :)
Sen ha ja diskat -.- träffat Hanna, o vi for till Dinos, o prata massa strunt :) Saknat henne <3 Men nu är hon här hela jullovet, yeey :)
Nu ska ja hoppa i duschen, o åka till en av mina favoriter. Skulle fått trevligt sällskap, o mys hit till mig, meeen... Hmm... Ibland vet jag inte hur jag tänker.. :p inte alls antar jag. Håhå inga lätt det här livet.
Imorgon LEDIG på dagen. Jobb natt... Hela dagen full rulle :)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Nu har du nånting och berätta för mig ;)

2011-12-22 @ 22:32:27
URL: http://maariow.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aaw, har saknat dig också gumman! <3

2011-12-22 @ 23:38:13
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0