Blubb

Igår hade vi ju konsert. Hela dagen gick åt skogen! GIck riktigt skit när jag övade, och hela dagen kändes bara blä. Kunde inte äta, för att jag var för trött. O då blev ju humöret där efter. Lät falskt, ja missade massor, och det lät bara hemskt tyckte jag.
Men sen jäklar när det var dags. Gick skitbra! Är supernöjd! :) Plötsligt händer det! Och mycket publik fick vi också, kul! ALla var superduktiga! Riktigt fin konsert :)

Efter konserten plockade jag upp Maria, och vi for till stan. For via Dinos och satt där en stund.
Sen blev det myys (:

Imorse steg ja visst upp lite sent. Men det va skönt o få vila ut. Ha varit ledig idag :) Ha inte gjort så mycket. Jag och Maria har fixat lite :) hihi tycker hennes mamma är lite frän ;)

Snart ska jag dra mig till gymmet. Beach 2012 eller va va det? Nej, 2015 var det ju! ;) lääänge till dess! hehe

Sen får vi se va kvällen har att erbjuda ;)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0