Blibb

Hemkommen från gymmet. Varför är jag så trött konstant? Trött i kropp och huvud. 
Tror jag måste börja minska ner vikterna på axlar o armar. Testade en tröja jag inte haft på ett tag. Ehm. Alltså typ runt magen o kärlekshandtagen, så satt den fortfarande bra. Men axlarna! Jisses va spänd den va! Ups. O så råkade jag ju ta lite mera på en grej jag körde. Men det kändes jäkla bra! Kanske fokus på ben och rumpa imorgon?
Imorgon bitti ska jag o Maria till gymmet igen. Sen ska jag till Ålands museum. För vi ska ha en spelning där på torsdag, kl 18! Välkomna ;) Tar 15 min typ. Så jag ska dit o kolla läget. Eftersom det är jag som ska leda den. Sen måste ja via Arken, via AMS, till Rocky o mocka o rida, till mina egna o mocka o rida, öva fiol... O sen blir det jobb på arken 23-04.30. Vet ni, imorgon skulle ja bra gärna kunna dra en jäkla fylla! Såå.. Vilken tur att jag jobbar. Sku bli en jäkla snefylla känner jag. En riktig karatefylla. Ha inte druckit sen 15 oktober? Tror ja. Och innan det var det också ett tag sen. Sommaren dock, den ska vi inte prata om :p
Har inte tid o dricka när man jobba varje helg! :O
Jaha, så nog får jag ju dagen o gå imorgon också.
Var förresten med Emilia till hennes stall ikväll, så jag vet var allt är å så. Så mockade jag också.
Ska hoppa i duschen snabbt nu, o hänga upp tvätten också.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0