-

Nu ha ja varit dålig på att uppdatera igen.
Men dagarna går så fort, och jag har fullt upp hela tiden.
Men inte skulle ja väl påstå att det hänt så jätte mycket intressant.
Förutom att tydligen allt jag gör är fel. Spelar ingen roll vad man gör, för alla kommer inte va nöjda. Men börjar förstå att det är MIG det handlar om, och inte bara alla andra.
Jobbade hela helgen som vanligt. Alla har fått jullov, men inte jag. Var på praktik idag 8-17. Somnade vid 2? inatt.
Imorgon är det praktik igen 9-ca 15. Sen direkt till Bström o fara ut o rida.
Jullovet består av praktik, jobb, och fiolspelningar+lektion. Hejdå jullovet!
Nu ska jag dra till gymmet. Ha lyckats hålla mig vaken.
Ha varit med Maria på stan tidigare :) O nu drar vi till gymmet!
Puss o kram
Det man inte vet, lider man inte av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0