Träningsvärk

Jag har faktiskt träningsvärk idag... Men inte så konstigt. Körde hårt på gymmet igår. Och sen red jag Vento. Liiiiite mera häst än jag är van med :p haha Men han va superfin!

Sen fick jag så där ont i magen jag brukar få nu och då. Då är det bara fosterställning som gäller. Jag HATAR det!! Det är riktig smärta i magen! SKitasigt :(

Senare på kvällen sen tänkte jag mysa med film med Kaisa. Men sen kom Emilia och Daniel också (:
Trevligt!

Idag känns det bättre i magen iaf. Har varit på morgonpromenad med Emilia och Julia. Trevligt :) Emilia sov hos mig inatt igen. Och Dexter.
Nu är jag hos morfar o håller han sällskap. Mormor är på nå ärenden.

Sen ska jag till gymmet, och sen til Bström o rida med Emilia :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0