Påväg hem igen

Sitter på Skiftet påväg hem nu igen :) Skönt o få komma bort en stund. Fast det bara var för en dag.
Har inte gjort mycket på Kökar. Bara tagit det lugnt.
Vaknade med världens huvudvärk. Somnade om, och sen kändes det lite bättre när jag vaknade igen.

Är mycket folk på båten nu. O småbarn som skriker o gapar hela tiden... -.- Jo jag tycker om barn... Nästan... Ibland... :p

Undrar hurdant väder det är hemma? På Kökar var det bara grått och mulet, men inget regn.
Nu regnar det lite här på sjön. Tror vi är på Kyrkogårdsö snart.

Ikväll ska jag mysa och se på film med Kaisa :) <3 myyyyyyys!

Ska slå igång en film nu.
O hoppas batteriet räcker. Har inget uttag här breve mig -.-

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0