Överlevde skoldagen

Och jag kom till och med upp i tid! :D Okej, jag fick kanske liiiite hjälp ;) Annars hade jag nog inte kommit upp.

Gick 08.00-14.45 typ. Skönt! :) Ha träffat handledaren inför ILA. Känns nog helt bra. Kommer nog bli en kanon praktik tror jag. Vet även vem min bedömare kommer va! Så det känns också bra :)
Annars ha vi bara gått igenom inför praktiken idag. Det enda jag grubblar över, är den här planen vi ska skriva. Den har jag inte riktigt på grej ännu. Men det kanske klarnar vartefter.

Nu är Emilia på väg hit. Vi ska gå ut o gå :) O Dexter ska med såklart.

Igår fick jag ju tillbaka min mobil som hade vart på service. Den va fan mera sönder när ja fick tillbaka den. Va typ en metall platta som stack ut från den. Det fixade dom. Men när ja fick tillbaka den, så är den jätte trög, ljudet funkar inte, och när ja ska skriva mess med "tangenbordet", så när jag trycker på en bokstav, så kommer det 10 till typ. Huller om buller!

Nu är Emilia här!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0