Överlevde första dagen

Jag överlevde första dagen på dagiset! Bättre än jag förväntat :)
Tycker inte om när man inte kommit in i det ännu, men det kommer! Det kommer gå snabbt tror ja :)
Jätte trevlig och bra personal, och barnen är väldigt öppna och trevliga :)
Det måste nog hända något drastiskt, att jag inte ska tycka om barn längre. Annars kommer man ju gå å bli lite bebissjuk ;)
Kommer nog bli bra 5 veckor det här!
Men jag är helt slut :p haha Så mycket information, och ungar som springer hit och dit. Håhå!

Måste lägga mig på soffan en stund. Sen äta något, möte, och kanske en sväng till gymmet. För jag orkar verkligen inte nu :p

Imorgon ska ja va där 9-16. Så lite sovmorgon ;)

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0