Oj, lite mycket sol

Ha nog suttit lite för mycket i solen nu. Eller druckit för lite. Börjar känns i huvudet. Men det är ju sååå skönt! Åh va jag älskar sommaren och värme!

Har hållit på och pysslat med spelningen vi har på lördag. Och vi blir inte så många. Finns dom som bara skiter i det o inte hör av sig. Så har ju ingen aning om hur många som kommer! Jag skulle bra kunna stå där o spela med fast en eller två till. Mig spelar det ingen roll, men skulle ju gärna få veta det i förhand.
Nå, det blir nog bra ändå!

Har som sagt legat lite mycket i solen idag. Var ner till FPA tidigare, och det var en TREVLIG tjej där!! :O What?! Hon måste va sommarvikarie eller nått :p Nå iaf, dom hade iaf TITTA på pappren. Och hört av sig till arken, för dom måste ha ett exaktare papper därifrån. Ja men gissa vad då, hon är på semester!! Kommer tillbaka 12 augusti. Men guud va kul...
Imorgon ska jag till ett annat ställe....
Just nu lever jag på makaroner och spagetti. Kul!!

Ska småningom börja åka till Bjärström, o rida med syster :) Får se vad vi hittar på!

Måste nog börja gå in, jäkla huvudvärk!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0