Mina favoriter

Cyklade ner på stan till pappa och hämtade lite papper, sen cyklade jag till FPA. Ja där stod jag åtminsone 20 min å väntade. Det var exakt 1 där! O hon hade en kund där, o mittiallt sprang hon bort, o hon va borta sjukt länge :s Hon som satt o väntade blev också otålig.
Mitt tålamod rök. Gick därifrån. Åh blir så trött. Blir bara mer o mer irriterad på dom!

Nu tänker jag åka ut på sjön med mina två favoriter iaf! :) Marielle och Jim! Så det så!
Fan va härligt det ska bli :) Perfekt båtväder!

Får se när vi kommer hem.

Imorgon ska jag förresten till läkare! Återbesök sen operationen. Spännande!
Imorgon tänker jag fara hem och rida också. Hoppas Wilma vill, och kan, komma med :)

Måste packa klart nu!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0