Magsjuka? Matförgiftad?

Fans jävla skit!
Var nyss o spydde. Ursäkta min kvinnlighet, men det var en jäkla flod! Det slutade aldrig. Så jävla asigt! Hatar o spy :(
Magsjuka? Matförgiftad? Mår inte illa nu. Sitter bara o skakar som ett asplöv. Måste va nå skit ja ha fått i mig.
Ligger under täcket nu, o tycker synd om mig själv. Saknar <3

Jag som skulle på zumba ikväll! Första passet efter operationen.
Ska se hur ja mår om nån timme. O om ja får nån mat i mig, som hålls nere.
Då tänker jag åka.

Va ha hänt dom här senaste dagarna då?
Jag har jobbat. Skönt o va tillbaka :) Ska nästa helg också.
Jag har varit på beachvolley. Umgåtts, speciellt med <3 (:

Ska ta o försöka gå i duschen nu. Fryser lite :/ Ska se om ja skulle sluta skaka först. Att jag hålls upprätt i duschen...

Sen bäddar jag ner mig igen.

Puss o kram



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0