Lika trött idag

Överlevde andra dagen på dagiset ;) Men är lika trött idag! Kommer nog ta en vecka. Innan man börjar "känna sig normal" igen. Det va en som sa, att första veckan, så är man helt slut o bara somnar när man kommer hem sen. O sen andra veckan, då blir man sjuk.
Trött, okej. Men inte sjuk! Har jag inte tid med.
Mycket vitaminer!

Körde 9-16 idag.
Efter det for jag till Sanna o hjälpte henne flytta. Nu har hon så gott som alla grejjer där :) Va ett jäkla shå o få upp soffan ;) haha ojoj. Roligt var det iaf! :)

Nu är jag hemma. Ska hoppa i duschen. Skulle väldigt gärna åka till <3 sen, men jag tror inte jag kommer va så social och rolig. Håller på å somnar sittandes.
O huvudvärk har jag. Underbart.... -.-

Imorgon blir det 8-15. Sen direkt till Bjärström o fara ut med hästarna, och Wilma.

Måste i duschen nu innan jag somnar!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0