Helt borta i huvudet

Haha jaa det var nog dagens det iaf!

Skulle va duktig och fixa lite på bilen själv. Tänker inte berätta VAD :p det är så pinsamt...
Tyckte jag var jätte duktig. Typ.
När jag sen berättade till min kära far och bror, så undrade pappa om jag var helt borta i huvudet! xD
Ups... Va visst inte lika duktig längre :p

Ska bege mig mot staden småningom.
Sen plocka upp Emilia, så ska vi plocka svaaamp :) Tyckte det va skitroligt o plocka svamp! :D

Förresten så kommer jag bli utan häst på fredag. Eller utan o utan. Ja o Wilma får strida om Cherokee. Basil ska nämligen få behandling. Vet inte hur man stavar det. Erlichia tror jag. Så han blir o stå ett bra tag.. Trist :/ Men vi måste se nu om den här behandlingen hjälper. Bara han blir frisk <3


Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0