Gymtime igen

Jag och Emilia ha varit duktiga o varit till gymmet ikväll igen :) Tungt var det. Men skönt!
Körde mitt vanliga rehabprogram, o sen lite ben. Glömmer lite bort dom där benen.. hmm.
Har faktiskt bokat in mig på ett zumbapass på avancia nästa vecka.
Imorgon blir det zumba i Ytternäs :) Yey!
Så då blir det inget gym. Tänker inte börja köra mina extrema träningsdagar, än :p 2 pass om dagen. Inte än!

Innan det va vi o tog in hästar till travbanan.

Nu är jag hemma. Ska i duschen, o sen sova.

Fick lite tråkiga nyheter för en stund sen. Är väl inte så jätte bra med morfar nu :(
Imorgon hoppas jag dom kommer med bra nyheter, annars...... Blir det en väldigt stor förändring.
Tänker inte berätta mera just nu, innan vi vet något..
Håller alla tummar för morfar! <3 <3 <3

Nattinatti!

Puss o kram




Saknar mitt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0