Gymmet

Råkade visst somna lite på soffan... Hmm jag som inte skulle sova.... Skönt var det iaf :)
Vakna sen när Sanna ringde. O mess hade ja visst läst i sömnen också.

Blev bjuden på mat hos Emilia :) namnam!

Jag och Emilia har varit duktiga idag o varit till gymmet :) Skönt var det. Men är extremt trött!
Körde rehab som vanligt+ lite ben och rumpa ;)
Men när jag skulle köra en rehab övning, så kändes det jätte konstigt i axeln :s började nästan göra ont.
Ja hoppas det är träningsvärk!! Det var då alltså höger, den opererade, det kändes konstigt i.
Måste ändå messa Åse imorgon. För vi skulle träffas här nångång snart igen.

Ska hoppa i duschen nu. Sen tänker jag faktiskt gå och lägga mig. Är helt färdig.

Saknar mitt <3 :/

9-16 imorgon. Sen....vet inte. Gym? Rida?
Beror väl på hur trött jag är :p

Nattinatti!

Puss o kram




<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0