Gröna Lund

Hade en väldigt trevlig dag igår med Emilia i Stockholm.

Det gick dock liiite trögt o stiga upp på morgonen. För det första så har jag inte stigit upp så tidigt på jag vet inte när. Och för det andra så råka vi se på film lite länge :p
Men vi kom i tid till båten iaf.
Sov heela bussresan.
Väl framme i Stockholm, så hittade vi rätt! Haha tänka sig. Fast det var jag som guida ;) Är inte så känd för att ha bra lokalsinne....
Vi hann in via två butiker, innan vi tog spårvagnen ut mot Gröna Lund. Måsta vänta en stund innan dom öppnade.
Det var en trevlig dag där iaf :) Åkte dock inte den nya berg-och dahlbanan. Va helt sjukt lång kö hela tiden! Nästan en halv timmes väntetid. Nejtack!

Sen när vi kände oss nöjda, så tog vi spårvagnen tillbaka, och gick i butikerna en sväng :) Hittade lite välbehövliga kläder.
Sen va det bussen och båten hem. For via Arken o sa hej, och sen for vi hem o sov :)
Slockna ganska direkt, eftersom vi inte sov så mycket natten innan.

Emilia åkte innan jag vaknade.
Ska snart åka till gymmet en sväng. Sen nångång ska jag till Bström och rida också.

Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Gisela

Det gick bättre att hitta den här gången nu då, än den när vi skulle dit och traskade runt hela Stockholm innan vi hittade ;) Hihi!

2011-08-18 @ 19:19:57
URL: http://giselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0