Godmorgon världen!

Hade nog kunnat legat och dragit mig en stund till (A)
Fick ju sällskap inatt :) hihi
Nej det var ingen karl... Tyvärr... Men Emilia däremot :) Låg o babbla hur länge som helst. Eller ja, jag :p haha ne men det va trevligt. Få prata av sig lite.
Kollade film igår kväll. Sen ville jag inte sova själv (A) ska inte se skräckfilmer...

Ska bara klä på mig, och sen dra till gymmet. Måste köra rehab.
Seeeen...hade jag tänkt åka hem och rida. Men det får bli ikväll istället. För jag har lite ärenden jag måste göra. Och sen har vi fiol redan kl 16.
Så blir rida sen ikväll nångång. Ska höra med syster om hon kommer med.

Måste byta om nu, och dra iväg, så jag får något gjort :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0