Godmorgon, typ

Oj vad jag har sovit bra inatt! Sov som en stock :) Vaknade dock nästan tvärs över sängen, täcket på golvet och telefonen på madrassen...

Idag då?
Ska till gymmet om ca 45 min. Sanna ska också dit då :) Roligare med sällskap! + att hon har en påse kläder åt mig, och jag har hennes klänning.

Sen då.. vet inte om jag ska hem och rida. Mamma skrev något om att ta ut hästarna så. Måste ringa o höra. Annars drar jag hem o rider.

Men alltså solen lyser ju idag???! Annars lägger jag mig på balkongen! :D Måste ta vara på solen och värmen nu.

Ikväll är det äntligen jooobb! :D Fan va roligt det ska bli! Aah! Har inte jobbat på ... 13 veckor. Börjar bli dags nu. O så fick jag mess av Minna nu, om jag kunde ta nästa helg istället för henne. JATACK! :D

Ska byta om nu, o dra till gymmet!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0