Fullt ös

Råkade sova lite längre än jag hade tänkt. Ups...
Men va i Bjärström prick 12, o så for jag till banan med Cherokee, mamma och Acke.
O den där jäkla hunden stack iväg på väg till banan! Efter ett rådjur. Så sen fick vi ju gå å leta efter han närmare 30 minuter... Snark! Efter mycket om och men, så hittade jag han tossandes på en grusväg i skogen. O när ja väl hade hittat han då, så hade jag ju tappat bort mamma.. Sådärja. Så dom fick jag ju gå runt o leta efter henne sen. Kom upp på hästen, med Acke i famnen o red iväg o letade. Behövde inte gå så jätte långt innan hon kom på cykeln.
Sen kunde vi äntligen köra ett dressyrpass!
O jäklar va fin han var <3 Så duktig! Lite framtung var han, men det blev bättre.
Finaste Cherokee <3

Sen drog jag iväg till stan, bytte om, och for till gymmet. Mina armar bara skakar nu. Fyfan va tungt, men ändå så skönt!
Körde lite ben också. Dom glöms lätt bort.

Nu ska jag duscha, o fara iväg på fiollektion 1/2. Sen måste jag äta nånting, o sen blir det fiollektion 2/2.
Sen ska jag mysa med Kaisa, och sen jobb 23-04.30 :)

Får nog mina ledia dagar o gå! :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0