Färdig tränad och äten

Var till Avancia tidigare idag. Där var Sarah och Sanna också :) Trevligt med sällskap!
Kändes så jäkla bra o köra med axeln! Blir riktigt pepp när man kör igång. Vill bara pumpa o pumpa. Men måste hejda mig! Jag är ju sån att det är allt eller inget. Nu måste det vara en balans i det. För annars går det åt skogen.
Har *pepparpeppar* inte känt nånting i vänstern! :)

Efter jag tränat var jag via apoteket en sväng, sen till mormor o morfar. Hjälpte mormor med datorn lite.
Sen for jag snabbt hem, sen till arken garden och träffade Rasmus och Simon. Trevligt! :) O Röster för Östersjö gänget var där å åt. Namnam!!! :D Liiiite får man dreggla ;) Vilken tur att jag ska få åka på det på lördag då! :D YEY! Pappa fixar! :) hihi
Nej, det där lät som jag är väldigt bortskämd....

Ska hoppa i duschen nu, fixa mig lite, och sen på lite äventyr med Rasmus och Simon :)

Sen får vi se hur den här kvällen slutar. Maria skulle höra av sig när hon slutat :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0