Bli en man kanske?

Skulle bra kunna va en man. Eller iallafall en vecka i månaden....
Fosterställning och vatten. Great!!

Ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Eller nu har jag kravlat mig ut på balkongen en sväng. Måste få frisk luft!

Imorse vaknade jag i panik när jag upptäcket att jag sov på soffan, och tvn var på. OCH telefonen ringde. Trodde jag hade försovit mig till något! Hatar o bli väckt av telefonen.

Har övat lite fiol ikväll. Har ju spelning på röda korsmarknaden imorgon. O hur smart var det att lämna hälften av noterna i Bjärström då?????! Jäkla skit! Måste efter dom imorgon innan spelningen. Vi ska samlas 12.00. Det är jag som ska leda den. Det blir nog bra!
Förövrigt börjar fiollektionerna snart igen tror jag.
Kommer kunna va med från början, men blir i min takt :)

Jo, en helt annan sak.
En kompis, som gjort precis samma operation som mig, har fått inflammation i axeln, igen. Och blivit sjukskriven. Så nu måste hon träffa Erkki igen, o höra vad han säger.
Vet ni vad som orsakade det? Hon har suttit i kassan hela sommaren.
Det är väl en rätt ensidig rörelse, men inte något tungt arbete.
Det får mig att tänka igen..

Usch va mycket jag tänker och funderar. Igår fick jag ett meddelande, som fick mig att börja fundera ännu mera.. Vaknade vid halv 5 inatt, började fundera direkt, och sen va det ju kört med o sova. Därför vaknade jag på soffan, med tvn på.

Måste gå och lägga mig igen nu. O äta någon värktablett -.-

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0