Ännu ett dubbelt dressyrpass

Blev väckt av Acke och syster. Lite senare än vad jag hade tänkt :p Sov riktigt bra inatt!

Vi for efter hästarna, fixade dom, och red till banan.
Wilma longerade Basil, och jag red Cherokee först. Gick inte alls lika bra idag. Han lyssna inte hela tiden, och var väldigt framtung. Ingen bra dag!
Basil gick det bättre med idag! Han lyssnade helt bra. Han blev rädd för nånting, på samma jäkla ställe som alltid. Hota med att göra prickikorv av honom om han gjorde så igen. Han slutade :p
Nåja. Han var nog väldigt stel idag också, men tyckte han kändes liiite bättre.
Han skulle nog behövas köras lite tror jag. Just för konditionen. Och få jobba med lite andra muskler emellanåt.

Imorse när jag vaknade hade jag sån jäkla träningsvärk i arlset :p haha piiinsamt.

Kommer kanske lite bilder senare :) Dom flesta kommer på FB.

Puss o kram



Från igår.
Tjock ponny, men söt.
Hatar mina armar och händer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0