-

Blev inte mer sjuk sen. Vet inte vad jag fick för fel :s hmmm..

Igår var jag o körde ett ordentligt pass på gymmet. Kändes jäkla bra efteråt! :)
Sen åkte jag med mormor och morfar till Bjärström. Fixade hästarna med Wilma, väntade på mamma, å så red vi till banan.
Körde ett ordentligt dressyrpass. Känns i magmusklerna idag :p
Men älskling var sååå duktig <3

Sen var vi ut i svampskogen. Jaaa, jag var o plockade svamp!! ;) Den ni! O jäklar va svamp vi hittade! Jisses! Så idag ska mamma bjuda på goood middag :) namnam

På kvällen sen vart det mys med <3 :)

Nu är jag hemma, o ska just bege mig till gymmet. Kroppen är lite trött idag...
Sen ska jag till Bjärström o fara ut med finaste Cherokee. Får se vad vi hittar på idag.

Puss o kram



Min vackraste kille <3

Kommentarer
Postat av: Gisela

Jaa det ska bli så skönt! Pappa fyller 50, så det blir pappa, Malin, Fia jag & Samuel :)

Åå vad roligt att du gått och blivit kär :D Väntar med spänning på mer detaljer!

2011-08-24 @ 12:11:16
URL: http://giselaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0