-

Har ingen bra rubrik idag heller.

Hade en trevlig kväll igår igen. Trevligt sällskap :)
När vi kom hem satt jag, Maria och J i soffan och myste en stund och kollade CIS :) hihi

Idag när vi vaknade så var det nog trögt o komma upp ur sängen.
Jag och Maria har gjort hundra ärenden idag. Och mitt simkort krånglar, så har ett annat nummer nu några dagar! Så känner ni ett behov att behöva höra av er till mig, så skicka här eller på FB så får ni numret :)

Ikväll då. Ska träffa Emilia snart :) Bara hon är klar. Har skjutsat Maria till jobbet. Ska väl ner på stan och glo lite iaf. Så får vi se vad som händer sen :)

Kan ju avslöja också, att jag träffat en karl dom senaste dagarna :)
Det är allt ni får veta :) hihi

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0