SOMMARLOV!

Fyfasiken va härligt med sommarlov :D
Å nej, jag skojar inte :)

Hihi!
Snart ska ja hem till hästarna. Får se om ja far ut o rider. Tror inte...
Stallet måste fixas iaf.

Sen blir det fiollektioner, o sen är det jobb 18-04.30 (Y) Först Alandica, sen Arken.

Åh å nu såg jag att dressyrtävlingen på söndag flyttats till kl 11, istället för 14! Fan.. Då hade jag ju kunnat va me :( Har genrep till konserten 13.15, o konserten e kl 15.
Så nu hade jag ju kunnat starta Basil i L:C /: Blä!
Nå, men kanske bra att jag vilar axeln...
För just nu, peppar peppar, känns den helt okej! Lite känns den som den är på fel, men inte lika mycket!

Nej men nu måste jag åka!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0