Seg dag

Det har den verkligen varit.
09.50 vaknade jag på soffan, fullt påklädd :P haha stabilt. Har jag varit lite trött kanske?
Arg som ett bi gick jag till sängen, slängde av mig kläderna i ilska, och somnade sen om. Haha men onödigt att va så arg kanske? :p
Men efter den här helgen av jobb, och annars också om jag jobbat mycket, och nätter, o ja vaknar då jag INTE ska vakna, så blir jag väldigt frustrerad och arg :p
O jag som sällan blir arg..

Nå när jag fick sova några timmar till sen då, så hoppade jag i duschen , o sen åkte jag o Rasmus o hälsade på morfar på sjukhuset. Vette tusan när han kommer bli helt bra :s Usch

Sen bar det hemåt mot mor och far. Jag va faktiskt med ut o red idag. Men red Cherokee. Blev en rätt lugn tur.
Men såklart fick Ch nå jäkla ryck o börja galoppera på stället, o sen for han i väg, o han bocka o stegra o va tusan han nu höll på med :s Suck.
Sen vart det söndagsmiddag på Wirrans :) mumma!

Nu är jag i Hammarland o är barnvakt åt Milton :) Han somna som en stock. "Nee jag är inte trött". Hann knappt ut ur rummet så slockna han :)

Jag förstår mig inte på deras tv, så jag tänker snart gå å lägga mig ja me :)
E vääääldigt trött.

Imorgon är jag ledig. ELler jag är ledig hela veckan :) På torsdag åker jag ju till IRLAND :D WOHO!
Kanske blir Swe på onsd med Kaisa? Kanske :)

Imorgon måste jag hem o se efter Acke iaf. MÅste åka dit när jag vaknar :) Lite synd är det nog om han ännu, när han springer runt i sin tratt hihi.

Om man skulle ta o stänga fast ögonen :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0