Se det positiva

Ehh var då? I vad? Med vad?
Jo, att jag förhoppningsvis inte kommer ha ont, o fungera "normalt" igen. Men när då? Kan ju ta hur länge som helst.

Vill bara att det ska bli den 13e nu. 8 dagar kvar..
Idag är sista "riktiga" dagen i skolan. Imorgon är det hygienpass, o det har jag, DOCK har jag tappat bort det. Så jag måste ringa hot o rest skolan o höra hur jag ska göra.. Om ja inte hittar det..
Sen på torsd har vi studiebesök till Swe. Så sen slipper jag bry mig och oroa mig över skolan. Bara resten kvar sen..
Men ett "problem" mindre.

Jaha, en positiv sak idag då... Hmm.....
Att jag blev bjuden på dejt kanske? :p
OCH att det är 16 dagar tills vi åker till Irland :)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

bara 16 dagar ! wooohooo ! Längtar ! :DD

2011-04-05 @ 15:02:41
URL: http://glassflickan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0