Måste verkligen packa NU!

Var till morfar o var där hela förmiddagen <3 Han var nog piggare idag. Men ändå väldigt trött.

Var till Acke sen o va med han. Tog med han till lägenheten en stund.
Sen for jag på stan med Hanna o gjorde lite ärenden :) Sen var vi via sjukhuset, så jag passa på o hälsa på morfar igen, och mormor.

Sen åkte jag till Bström.

Ha vart där nu ikväll, fixat stallet, va ut en liten sväng med Ch, o gick en långpromenad med Acke. Längesen han gick så där långt :) Men nu börjar han "blir normal" igen :) Skönt! Så ja slipper oroa mig över han också..
Ätit middag, o pappa ha tejpat min axel. Var via farmor en sväng också.
Ha sagt hejdå åt mams o paps, o nu e jag i stan igen :)
NU MÅSTE JAG PACKA ALLT!!!! grr...

Sen ska ja till Hanna en sväng :)
Sen blir det nog o träffa Kaisa också, o prata väder å så... ;) haha
eller nått...liknande... :p

Imorgon går båten kl 13. Så samling i hamnen 12.30. Förhoppningsvis har jag kommit upp till dess, och fått allt packat ;)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0