Målare Schönberg

Vaknade vid 10-halv 11 o steg upp o gjorde..ingenting :p Jo ja plockade lite med packningen (jo ja är seg..)
Sen tog jag cykeln o cyklade till sjukhuset. Hälsade på morfar <3 Jag tycker han börjar se bättre och starkare ut! Håller tummarna att det bara ska gå åt rätt håll nu :)

Sen cyklade jag till Acke som var uppe hos mormor o morfar. Mormor kom också dit, så vi åt lite, o sen kom mamma en sväng också.
Har målat deras yttertrappa idag också (:
Cyklade via Fantasia sen o hälsade på Alex :) O nu är jag hemma.
Ska slänga i lite tvätt i maskin, o sen kanske ja åker med mamma o pappa på fotboll. Får se lite :) Vad sku ja annars göra... :p
Städa?
Nää.. Då låter nog fotboll bättre ;) hihi

Imorgon ska jag med Sanna till Swe :) Vi ska o titta på heppa! Inte jag. Till henne :)
Kommer hem med sista båten, sen ska ja direkt från båten, på jobb till arken. Så blir det nattjobb igen.

Nu ska ja fixa med tvätten!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0