Jobba sig lite

Röntgen är klart nu. Så nu är det bara o vänta. Igen.. Snark! Trött på att vänta!
Var o prata med morfar också. Han såg nog piggare ut. Men han hade inte kunnat ta sig ur sängen än :/

Råka visst ta en powernap här vid middagstid typ.
Sen kom jag på visst att jag skulle på jobb :p jobbade 18-21.30. Var in o lyssnade på Fork, o tusan va bra dom var! Skithäftigt ju! Ja vill o kunna :)

Nu e ja hemma. Sjukt hungrig!!!
Ska hoppa i duschen nu, sen bädda ner mig. Kanske äta något också.

Ska ta hand om Acke imorgon igen. Gulle vännen va tydligen jätte ynklig efter kastreringen, aaw. Ska pussa på han hela dagen.
TIlls jag ska på jobb igen, kl 13.30. Vet inte när jag slutar sen.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0