Jobb

Jag var alltså på jobb nu inatt.
Alltså det spelar ingen roll va ja gör, så känns det lika förjävligt i axeln..Visst känns det ju värre om ja gör vissa rörelser. Men oberoende om jag sitter stilla, eller typ går och gör nånting "lätt" så känns det ändå lika förjävligt, rent ut sagt.
Men som sagt kan jag inte heller gräva ner mig i allt o sluta upp me allt. Förvärras inte smärtan som den är när jag har den i "viloläge", så kör jag på. Men som sagt, ingen överansträngande ändå... Måste testa mig fram hur allt känns.
O jobba gick helt okej. Men jag tänkte mycket på att använda vänster. Sen så kunde vi byta arbetsuppgifter ikväll, så ett bra tag var axeln helt stilla. Men då domnar ju armen och fingrarna istället.
Nej men usch va ja klagar! Snart slutar ni nog läsa..
Kvällen har väl varit helt okej.

Nu e ja hemma o ska hoppa i duschen o sen sova.

Va e det man säger sen... Det hände en grej... ;p Eller hände o hände.. Kanske händer ;)

Tur att första april bara är en gång om året förresten! :p

Imorgon har jag inga planer. Eller jo. Det har ja visst..

Godnatt!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0