Jag vet inte

Åkte till Acke gulle imorse o myste med han. Gick ut en stund i solen.
Sen kom mormor dit, o vi åkte till Eckerö o kollade stugan :) Gud vilket underbart väder det har varit!
Jag och Acke satte oss på berget o kollade ut över vattnet, mysigt :)
Städade lite ur stockstugan också.

Jag o WIlma for ut o red också. For till banan och dressyrade. Jag red Ch. Han va fin, som vanligt <3
Sen va det god middag som paps hade lagat.

Åkte o plockade upp Rasmus så for vi till sjukhuset o hälsade på morfar.
Men han låg o sov, så vi ville inte väcka han, när han väl kunde sova.
Börjar faktiskt bli väldigt orolig för han nu :'( <3 Det går inte åt rätt håll.
Usch.. Snälla, bli bra nu morfar så du får komma hem igen <3 <3 <3

Skulle behöva packa nu. Men har så mycket funderingar att ja inte riktigt kan koncentrera mig.

Imorgon ska ja va med Acke gulle igen. Ska o hälsa på morfar också.
O sen måste ja packa det sista.
Kanske åker ut med hästarna igen.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0