Innebandy

HAr spelat 2 innebandymatcher idag.
Vi förlorade båda. Jag var inte med på första som var imorse, o den förlora dom också :p
Den andra matchen vart det 1-18 xD Det va lite pinsamt, faktiskt :p
Men som sagt, vi var lite "ihopplockat" lag.
JAG tycker iaf det var kul :)
Spec sista matchen. Spelar man tufft, så får man minst lika mycket tillbaka ;) mohaha
Biancas utvisning var dagens bästa iaf ;) haha flög hängandes över sarjen en gång, men hon fick allt tillbaka sen, hehe.
Var o spelade fiol en timme däremellan.
Var o åt med Jennifer och Erica också :)

Nu måste jag vila. Så jag orkar HELA natten. (Snälla, skjut mig!!!)
Trött fysiskt och psykiskt.
Nåja. Nästa vecka blir ju semester :D
Det e väl bara o bita ihop.

Powernap och dusch nu!
Kanske inte på samma gång då ... :p

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0